Dün bir arabadan çıkarıldı. Katı beslenmeye geçmesine 2 hafta falan olmalı. Şimdilik şırınga ile mamayla besleniyor. Ne yazık ki evimde zaten 3 kedi olduğu için sokakta bakılıyor. Ancak güvenli değil. İki güne şehir dışına çıkmam gerek ve onu besleyecek birini acilen bulamazsam yaşaması mümkün değil
Sahipleneceğiniz evcil hayvanların sahipleri ile mutlaka yüz yüze görüşün!
Tanımadığınız kişilere kesinlikle hiçbir sebeple kapora ve benzeri bir ödeme gerçekleştirmeyin.
SahibimOlurmusun.com sitesi asla hayvan satışı yapmamaktadır.
Kullanıcılar tarafından sağlanan her türlü ilan, bilgi, içerik ve görselin gerçekliği, orijinalliği, güvenliği ve doğruluğuna ilişkin sorumluluk bu içerikleri giren kullanıcıya ait olup, SahibimOlurmusun.com bu hususlarla ilgili herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır.